[yith_woocommerce_ajax_search]

MEGRENDELÉS – SZÁLLÍTÁS

Hogyan rendelhetem meg a kiválasztott terméket?
Amikor kiválasztotta, hogy melyik terméket szeretné megrendelni, kérjük, adja meg, hogy hány darabot kér, majd a „kosárba” gombra kattintva helyezheti el a rendelendők listájába. Ha kívánja, folytathatja a vásárlás, – amikor befejezte a válogatást válassza a „kosár” menüpontot és kövesse az utasításokat.
Ha rendelése előtt még kérdése lenne, hívjon bátran! +36 52 535 712 vagy +36 70 940 2907 számon
(Amennyiben nem tud elérni minket, és nem rejtett számról hív, akkor amint tudjuk, visszahívjuk!)

 

Mi történik, miután elküldöm a megrendelést?
A rendszer automatikusan generál egy válasz üzenetet, melyet visszaküld Önnek a megadott e-mail címre (kérjük, mindig valós címet adjon meg!)
Amint megkaptuk a rendelést, feldolgozzuk, majd küldünk Önnek egy visszaigazolást és egy proforma számlát, mely alapján a vételárat vagy az előleget el tudja küldeni részünkre (amennyiben ezt az opciót választotta).
Ha bármilyen kérdés felmerül, a rendelésével kapcsolatban természetesen azonnal keressük Önt a megadott telefonszámon. A vételár vagy a foglaló számlánkra való beérkezése után intézkedünk a termék előkészítéséről – szállításáról.

 

Mennyi a csak megrendelésre kapható termékek szállítási határideje?
Vannak olyan termékeink, amelyek csak megrendelésre kaphatóak, ide sorolhatóak a masszázskádak és az öntött gránit kádak. A masszázskádjaink gyártási ideje 1-2 hét. A gránit kádak rendelések átfutási ideje 3-4 hét. Mivel ezek a termékek többféle méretben, színben és egyéb kiegészítőkkel kaphatóak (például lábazat, lefolyó típusa stb.), ezért kérjük, egyeztessenek a pontos paraméterekről az irodánkkal.

 

Hogyan fizethetek?
  1. Szállítás előtt: készpénzes befizetéssel a Sberbank fiókjában
  2. szállítás előtt: átutalással
  3. Szállítás előtt: 30-50% foglaló befizetésével, majd szállításkor: a fennmaradó rész készpénzben a szállítónak
  4. Szállításkor: A szállítónak készpénzzel
Átvehetem a megrendelt terméket személyesen is?
Alapjában véve munkatársaink vagy futárcég szállítja ki a megrendelést. Személyes átvételről egyeztessünk telefonon, – előre egyeztetett időpontban a 4030 Debrecen, Mikepércsi út 132. szám , vagy 1239 Budapest, Ócsai út 1-3. alatti raktárunkban átvehető!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy személyes átvételkor raktárainkban nincs pénzkezelés. Ezért amennyiben ezt a lehetőséget választja, úgy kérjük, hogy átvétel előtt rendezze számláját.

Milyen díjat számítanak fel házhoz szállításkor?
Alapjában véve díjmentesen szállítjuk házhoz a termékek nagy részét. A szállítást saját járművel vagy futárszolgálat segítségével végezzük.
A 10 000 Ft alatti rendelési összegű rendelések esetén 2 000 Ft szállítási költséget számítunk fel.

 

10 000 Ft alatti rendelési összeg esetében felszámítják a szállítási díjat személyes átvételnél is?
Természetesen nem számítunk fel!

 

Mely napokon és mikor várható a szállítás?
Általános szabályként elmondható, hogy a munkanapon délelőtt 9.00 óráig beérkezett megrendeléseket aznap, az ezt követően beérkezett rendeléseket másnap tudjuk átadni a futár részére. A futár 24-48 órára vállalja a csomagok kézbesítését – ez a csomag méretétől függően változhat, nagyobb csomagok esetén akár 4-5 munkanapot is igénybe vehet.

 

A futár jellemzően 8:00-17:00 között szállítja ki a csomagot, ha kérdése van akkor a megadott telefonszámon hívja az ügyfelet. Kétszer kísérli meg a csomag kiszállítását.

Mi és mi nem a szállító feladata?
A szállító feladata a termék házhozszállítása és átadása Önnek. A szállítás a megadott cím előtti közterületig értendő. Nem tartalmazza az emeletre, pincébe, lakásba való elhelyezését! A termék kocsiról való lepakolásához a segítségről és a közterületről való beszállításáról Önnek kell gondoskodnia.

 

Mi a teendőm, ha hiányosan, hibásan, vagy sérülten szállítják ki a megrendelt árut?
Kiszállítás előtt minden esetben átnézzük és ellenőrizzük a termék sértetlenségét az alkatrészek hiánytalan meglétét. Fontos! Kérjük, átvételkor a szállító jelenlétében nézze át a terméket és amennyiben bármilyen hiányt vagy sérülést tapasztal, azt jelezze a szállítónak és rögzítsék azt jegyzőkönyvben. Az ellenőrzés elmaradására való hivatkozással utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

 

TERMÉKEK – ÁLTALÁNOS

Több helyen látom, hogy van jobbos és balos verzió – mit jelent ez?
Az így jelölt termékek aszimmetrikus kialakításúak. Alapjában véve azt jelöli, hogy ha szembe állunk a termékkel, akkor az melyik oldali sarokba szerelhető be. Általános szabály, hogy a fal mellé kerülő termék L –alakot vesz fel (az L szára jelképezi a hosszabb és a rövidebb oldal elrendezését a sarokban), akkor az a balos (Left) verzió. Ha ennek a tükörképe, akkor az a jobbos verzió.
Miket kell figyelembe vennem egy zuhanypanel beszerelése esetén?
Azt szoktuk javasolni, hogy a padlószinttől körülbelül 110 cm magasságban kell kiállni, lehetőleg egymás alá. Amennyiben egymás mellé állnak ki, figyelni kell arra, hogy a kiállás panel szélességén belül legyen! A paneljeink pontos műszaki paramétereit megtalálják a honlapunkon (a termék fotói közül letölthető). Fontos, hogy legyen a házban központi szűrőrendszer, ha nincs, szűrős sarokszelepet kell felszerelni, mivel ez a zuhanypanelek esetén garancia feltétele!
Mennyi garanciát vállalnak a termékekre?
Termékenként változik a garancia ideje 1 és 10 év között. Figyelem! Sok esetben a márkaszerviz általi beüzemelés a garancia feltétele!
Milyen áron üzemelik be a vásárolt terméket, és mit tartalmaz a beüzemelés?
A beüzemelés díja tartalmazza termék helyszínen történő összeszerelését, tömítését, vízre – csatornára esetleg az elektromos hálózatra való rákötését, kipróbálását. Figyelem! Sok esetben a márkaszerviz általi beüzemelés a garancia feltétele!
A beüzemelés helyszínének előkészítése a víz a csatorna, az elektromos kialakítások a padló és falburkolatok kialakítása az Ön feladata. Kérésére a szükséges előkészületekről tájékoztatjuk Önt.
A termék meghibásodása esetén mi a teendő?
Figyelem! Sok esetben a márkaszerviz általi beüzemelés a garancia feltétele! Ha úgy dönt, hogy a saját szerelőivel vagy saját maga szereli be a terméket, úgy az sok esetben a garancia elvesztésével jár! A termék átadásakor minden esetben átadjuk Önnek a termék garancia levelét vagy a garanciáról szóló tájékoztatót (ekkor a beüzemelő márkaszerviz viszi magával a garancia levelet).  Amennyiben garanciás a terméke kérjük, hogy a garancia levélen lévő szerviz telefonszámon jelezze a hibát. Ha nem garanciás a terméke a szerviz, akkor is igyekszik segíteni a hiba elhárításában (díjazás ellenében), ekkor is a márkaszerviz hibabejelentő telefonszámát használja.
Amennyiben meghibásodik a termék, rendelkeznek alkatrész utánpótlással?
Igen, folyamatos utánpótlással rendelkezünk.
Hogyan tisztítsam a Niagara Wellness termékemet?
Lehetőleg használják a Niagara Wellness tisztítószereket a termékek karbantartásához, hiszen ezek a termékek kimondottan erre lettek kifejlesztve!

Számos anyag, mint például az ammónia, aceton vagy alkohol, károsíthatják a termékek felületét, így olyan tisztítószert válasszon, ami ezeket nem tartalmazza. A tisztításhoz csak puha szivacsot, vagy törlőkendőt használjon.

Semmilyen körülmények közt ne alkalmazzon maró vegyi anyagokat, vagy súroló szemcséket tartalmazó tisztítószereket, mert ezek kárt tehetnek a termékek felületében! A vízlepergető bevonattal kezelt kabinjaink esetén minden használat után öblítse le az üvegfelületet tiszta vízzel, majd puha (karcolást nem okozó) anyaggal törölje szárazra.

KÁDAKHOZ

Kell még valamit vennem a kádhoz, hogy az használható legyen?
Javasoljuk az automata leeresztőt és a vízszint beállító. Amennyiben komfortosabbá szeretné tenni a kádját, kérhet hozzá kapaszkodót vagy fejpárnát esetleg kádpolcot.
Meg kell vennem a kádlábat a kádhoz?
Nem, de ajánljuk, mert könnyebb a kád beállítása. Figyelem! A vízszintező láb nem teherviselő elem, még plusz alátámasztás szükséges! Választhat erősített lábat is, ekkor már nem szükséges plusz alátámasztás (esetleg a falhoz rögzítés). Ha a kádhoz előlapot is vásárol, akkor valamilyen lábra mindenképpen szüksége van a rögzítés miatt.
A kád peremére rá lehet-e engedni a csempét?
Nem javasoljuk, inkább engedjék a kád mögé és használjanak vízvetőt a tömítéshez, így amennyiben ki kell, vegyék a kádat, azt a csempe bontása nélkül megtehetik.
Melyik kádhoz rendelhető fa előlap?
A teljes akrilkád kínálatunkhoz rendelhető fa előlap. Az előlapok alapanyaga borovi fenyő, amit a RAL színek bármelyikében el tudunk készíteni.
Kérhető fényterápia egy üres akrilkádba?
Igen, de ebben az esetben a kádhoz mindenképpen szükség van vízszintező lábra vagy komplett lábszerkezetre.
Mivel tisztíthatom az akril kádamat?
Ajánljuk az általunk forgalmazott Akril kád és zuhanytálca professzionális tisztító használatát. Ezt speciálisan a Niagara Wellness termékekhez fejlesztették ki. Természetesen tisztíthatja más szerekkel is , de mindenképpen figyeljen a következő dolgokra:

Kizárólag karcolásmentes, folyékony tisztítószert használjon! Ha bizonytalan abban, hogy megfelelő-e a tisztítószere, akkor először próbálja ki kevésbé szem előtt lévő kis felületen. Szemcsés, savas, lúgos tisztítószerek alkalmazása nem javasolt, mert sérülést okozhatnak a kádon.

Milyen időközönként érdemes a masszázskádat fertőtleníteni?
A masszázskádjaink optimális működésének megtartása érdekében használattól függően 3-4 hetente. Javasoljuk, hogy a speciálisan erre a célra kifejlesztett Hidromasszázs tisztító és fertőtlenítő termékünkkel végezze el a rendszer karbantartását.

Maradt még kérdése?


ÉRDEKLI?

SZEREZZE MEG!

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás