Kérem, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni web-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Általános tudnivalók

A jelen általános szerződés feltételek hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Niagara System Kft www.furdoszobanepper.hu weboldalon található elektronikus áruházán keresztül történik.

A jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott felek között jön létre.

A www.furdoszobanepper.hu online áruházban történő áruvásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott módon.

Elfogadva az online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.

A web áruházban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat és adhat le megrendelést. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Niagara System Kft és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (megrendelő) között, és a megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a teljes vételárat legkésőbb az átvételkor kiegyenlíti. A megrendelő a rendelés adatait az e-mail-ben elküldő, rendelési gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit.

Az Általános Szerződési Feltételek nyelve: magyar

ELÉRHETŐSÉGEK

Üzemeltetői adatok:

Üzemeltető: Niagara System Kft
Üzletnév: furdoszobanepper.hu
Székhely: 4030 Debrecen, Mikepércsi út 132.
adószám: 13156668-2-09
Nyilvántartó bíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 09-09-010163
Elektronikus elérhetőség: info@furdoszobanepper.hu
Telefonos elérhetőség: +36 52 535 712
Bankszámlaszám: 10403428-50526956-71541002
Adatv.nyilv.szám: NAIH-82806/2015
Tárhelyszolgáltató: SiteGround Spain S.L.
regisztrációs szám: CIF: B-87194171
VAT: ESB87194171
cím: Calle Prim 19
28004 Madrid, Spain
Telefon: +34.900.838.543
Tárhelypark: Data Center Franfurt, Germany DC

Telefonos ügyfélszolgálat (hétköznapokon) az üzlet nyitva tartása alatt áll rendelkezésre a következő telefonszámon: +36 52 535 712
Elektronikus ügyfélszolgálat: info@furdoszobanepper.hu (e-maileket a nap 24 órájában fogadunk)

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 A megjelenített termékek on-line, előre utalással , bankkártyával vagy utánvételes házhoz szállítással (Magyarország területén belül) rendelhetőek meg.

A KÍNÁLT TERMÉKEK CSOPORTOSÍTÁSA

Az áruházunkban fürdőszobai termékeket, valamint azok kiegészítőit és felszerelési tárgyakat és ehhez kapcsolódó egyéb termékeket forgalmazunk.   A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő terméket. A megadott ár 27%-os ÁFÁ-val növelt, bruttó fogyasztói árak, azonban a szállítási díjat is tartalmazza. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A www.furdoszobanepper.hu webáruház hivatalos fizetőeszköze a magyar forint (HUF)

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A webáruház használatához nem szükséges regisztráció. A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a weblap megrendelő űrlap oldalain talál. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasítjuk. Amennyiben a megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak vagy ütköznek az ÁSZF valamely pontjával a rendelést indoklás nélkül töröljük. A feltüntetett áron csak akkor juthat hozzá a megrendelő és válik az ajánlat véglegessé, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, az adatlapot hiánytalanul kitölti és a rendelést a rendelési gombbal jóváhagyja. Adatbeviteli hibák esetében az alábbi módon van lehetősége a kijavításra: küldjön e-mailt az info@furdoszobanepper.hu címre, írja meg, hogy melyik adatot szeretné korrigálni, és adja meg a helyes értéket.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

E-mailben minden megrendelést követően a vásárló automatikus visszaigazolást kap. A beérkezett megrendelést minden alkalommal elektronikus úton vagy telefonon 1 munkanapon belül visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelést illetve egyeztetjük az adatokat. A megrendelt, és készleten levő termékek kiszállításáról intézkedni ezt követően tudunk. A termékeink nagyrészét raktárkészleten tartjuk, de bizonyos termékeket kizárólag a megrendelés és foglaló beérkezése után rendelünk meg a gyártótól.
A szállítást többnyire saját járművel, ritkább esetben futárszolgálat segítségével munkaidőben végezzük. A költségek optimalizálása érdekében gyűjtő fuvarokat szervezünk. Általánosan elmondható, hogy a készleten lévő termékekt 1-14 napon belül szállítjuk ki. A szállítás elötti napon értesítjük a kiszállításról.

Raktárkészlet

A www.furdoszobanepper.hu oldalon található termékkatalógusban szereplő termékek nagy részét azonnal, raktárkészletről tudjuk kiszolgálni, azonban előfordulhat átmeneti készlethiány. Az esetleges technikai problémák esetén a megrendelőt azonnal tájékoztatjuk a termék várható elérhetőségéről. Vállalkozásunk több éves, a fürdőszobai- és wellness berendezések területén megszerzett tapasztalata, széleskörű, megbízható és korrekt beszállítói hálózata garantálja a zökkenőmentes kiszolgálást. Készleten nem levő terméket a gyártóval egyeztetett gyártás utáni néhány nap múlva szállítjuk.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Az áruk jellemzőit az árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A termék gyártója fenntartja a jogot a termék specifikációjának előzetes értesítés nélküli módosítására. Ebből adódóan a termék egyes paraméterei esetleg eltérhetnek a fent megadottaktól.

Az esetleges elírásokból eredő károkért, a szolgáltató nem vállal felelősséget. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

RENDELÉS MENETE, WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez a pontos adatok megadása és a rendelési feltételek elfogadása szükséges. A megrendelést a www.furdoszobanepper.hu webáruházon keresztül küldheti el. Ha bármilyen technikai kérdése merülne fel, vagy nem sikerül a rendelést leadnia, akkor telefonon is szívesen állunk rendelkezésére. A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő terméket. A termék nevére kattintva megjelenik annak részletes leírása, ahol információkat szerezhet többek között a termék méreteiről, tulajdonságairól is. Itt tudja a terméket a kosárba tenni. Ezt követően a szállításhoz szükséges adatokat kell megadni (név, cím, telefon szám, e-mail cím). Végül a megrendelés ikonra kattintással a rendelés befejeződik.

Fontos!

A Web áruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. A zuhanykabin méretei tájékoztató jellegűek és akkor érvényesek, ha a kabint a megfelelő zuhanytálcával építi be. Amennyiben ön zuhanytálca nélkül szeretné beépíteni, úgy vegye figyelembe, hogy a kabin a tálcánál kisebb méretű.

A sikeres rendelés végén a honlap ezt jelzi Önnek, de erről automatikusan generált e-mailben visszaigazolást is kap. Ez a visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelést.

Amennyiben 48 órán belül a visszaigazolást nem kapja meg, abban az esetben a megrendelését társaságunk nem fogadta el. A megkötött szerződés nem minősül írásban megkötött szerződésnek, az iktatásra és kinyomtatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes (bruttó) fogyasztói árak.

Az akciós termékek áraiból további kedvezményt nem tudunk biztosítani.

A megrendelhető termékek árai változtatásának jogát az üzemeltető fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruház honlapján való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben az üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére – különös tekintettel a nyilván valóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0-Ft-os vagy 1-Ft-os ára – akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelyek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától. A megrendelés teljesítéséért az üzemeltető nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, az üzemeltető jogosult a megrendelést visszautasítani.

A felek között a szerződés az üzemeltető által e-mail-ben elküldött visszaigazolás kézbesítésével jön létre.

Az üzemeltető fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az opciós termék kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes termékek elérhetőségét korlátozza, illetve a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa.

A fenti esetleges változtatásokért az áruház jogi felelősséget nem vállal.

A MEGRENDELT TERMÉK ÁRÁNAK  ÉS A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSI MÓDJA

Webáruházunkban bankkártyás, utánvételes és kedvezményes raktári áruátvételes vásárlás lehetséges. A megrendelt terméket előre bankkártyával, közvetlen banki átutalással vagy a csomag átvételekor a szállítónak kell kifizetni (ez utánvét kezelési költséggel jár). A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a szállító jelenlétében szíveskedjen átnézni, az árut minőségileg és mennyiségileg átvenni és esetleges sérülés vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, ekkor a csomag átvétele nem ajánlott. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza, illetve e-mailen kerül megküldésre a rendeléskor megadott e-mail címre (előfordulhat, hogy a rendszer SPAM-nek érzékeli az általunk küldött üzenetet, ezért rendszeresen ellenőrizze a SPAM mappát is).

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. weblapjára irányítjuk, ahol a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják.

A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, és Maestro típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. hibaüzenetben közli a hiba okát.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Küldeményeinket a saját fuvarozónk vagy futárszolgálat juttatja el Önhöz.
A szállítást többnyire saját járművel, ritkább esetben futárszolgálat segítségével végezzük. A költségek optimalizálása érdekében gyűjtő fuvarokat szervezünk.

A szállító jellemzően 8:00-17:00 között szállítja ki a csomagot, ha kérdése van akkor a megadott telefonszámon hívja az ügyfelet.

A kiszállítás feltétele a cím aszfaltozott közúton, akadály nélkül teherautóval való megközelíthetősége (mint pl. súly – vagy magasságkorlátozás nélküli terület, szűk, -fákkal benőtt utca stb.).

A szállító feladata a termék házhoz-szállítása és átadása Önnek. A szállítás a megadott cím előtti közterületig értendő. Nem tartalmazza az emeletre, pincébe, lakásba való elhelyezését! A termék kocsiról való lepakolásához a segítségről és a közterületről való beszállításáról Önnek kell gondoskodnia.

Az üzemeltetőt a tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Az üzemeltetőt nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a megrendelő a jelszavát elfelejti vagy az illetéktelenek számára nem a szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé válik.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSA

Szállítási költség 50 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén: 0.-Ft az üzemeltető által megadott időpont elfogadása esetén.
Szállítási költség 50 000 Ft alatti rendelés esetén: 4 500.-Ft
Amennyiben a felajánlottól eltérő időpontot szeretne a megrendelő, úgy az csak 15 000 Ft, szabadonálló kádak esetében 25 000 Ft további díj fizetése ellenében lehetséges (az eltérő időpontot is cégünk határozza meg, melyről előző napon értesítjük).

Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a megrendelő megtéríti a www.furdoszobanepper.hu üzemeltetője számára, és ilyen esetben a www.furdoszobanepper.hu üzemeltetője a többletköltség összegéről számlát állít ki.

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Az Önhöz szállított áru minőségi vizsgán esik át, mind a gyártó részéről, mind az értékesítő részéről. Amennyiben azonban valamelyik termékünk hibás, a törvényben szabályozott keretek között társaságunk jótállást vállal.

A gyártók az eladott árukra hatályos jogszabályoknak megfelelő jótállást vállalnak (12, illetve 24 hónap). A gyártó vállalhat többlet garanciát, a saját feltételei szerint. A többlet garancia érvényesítéséhez a kizárólag gyártóhoz fordulhat. Termék meghibásodása esetén a termékhez a csomagoláshoz mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

A meghibásodott termékeket csak a kijelölt szervizpontokra lehet küldeni. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a 2013. évi V. tv. (Ptk), továbbá az egyéb jogszabályok az irányadók. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

A jótállási és szavatossági kötelezettségek akkor terhelik társaságunkat, amennyiben a termékek beüzemelése és összeszerelése az szakember által, számlával igazolva történik. Amennyiben sérülést vagy hiányt tapasztal, úgy NE ÉPÍTSE BE a terméket!
A jótállási és szavatossági kötelezettségek nem terhelik társaságunkat az alábbi esetekben:

  • a termék helytelen tárolása esetén
  • a szabványok, valamint a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti szerelési vagy üzemeltetési hibák esetén
  • nem rendeltetésszerű használat esetén
  • baleset, rongálás, vagy külső behatás okozta hibáknál
  • normál használat mellett fellépő kopások esetén

Amennyiben hibát tapasztal úgy köteles azt az eladónak azonnal jelezni. Abban az esetben ha megállapításra kerül, hogy a hibát nem jelezte azonnal és a megjelenését követően a hibás terméket használta, s ezért a termék állapotában további romlás állt be, úgy a vevő köteles megtéríteni az ezzel kapcsolatban felmerült többlet költségeket.

Jótállási igényét a termék eladójánál köteles írásban bejelenteni.

A bejelentésnél tartalmaznia kell a bejelentő nevét, a termék részletes adatait (nevét, méretét, gyártási számát, a hiba leírását, a vásárlói számla sorszámát, a termék üzembe helyezésének helyét, az üzembe helyezés számláját).

A a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet melléklete a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról további információ ide kattintva érhető el.

ELÁLLÁS JOGA

A vásárlót a  45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 20-28.§-ban meghatározott elállási joga illeti meg. (Kormányrendeletek)

A vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállási jog az áru átvételét követő 14 napon belül gyakorolható. Az írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (pl. postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Niagara System Kft, 4030 Debrecen, Mikepércsi út 132., e-mail: info@furdoszobanepper.hu Az elállás gyakorlásának céljából felhasználhatja a mellékelt nyilatkozat mintát is. A minta ide kattintva letölthető.

Az Önt megillető elállási jog indokolás nélkül gyakorolható.

A vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az árut a következő címre köteles vissza juttatni: Niagara System Kft, 4030 Debrecen, Mikepércsi út 132.

Az elállás joghatásai: Ha a vásárló eláll a szerződéstől haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

Azon többletköltség nem kerül visszatérítésre, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló az általunk felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja; visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárló semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön a terméket haladéktalanul, de légkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszajuttatni társaságunk részére. A visszaszállítás során keletkező esetleges sérülésekért a felelősség a vásárlót terheli.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli, abban az esetben is, hogyha a termék szállítási díj felszámítása nélkül került kiszállításra az Ön részére. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következik be.

Az elállás joga a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés c.) pontja alapján olyan nem előre gyártott termékek esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Ennek megfelelően egyedi megrendelésű termékek esetében, ahol a termék legyártása vásárló igényei szerint történik az elállásjog gyakorlása kizárt.

Abban az esetben, ha gyakorolja elállási jogát és az Ön által megrendelt termékhez térítésmentesen egy másik terméket is átadunk (ajándékba adott termék) ezen térítésmentesen átadott terméket is köteles elállási jogának gyakorlása esetén visszaküldeni.

Felhívjuk figyelmét, hogy az elállási jog csak olyan termékek vonatkozásában gyakorolható, amelyek összeszerelésre vagy más termékekkel egyesítésre nem kerültek. Amennyiben az általunk küldött termékek összeszerelésre kerültek elállási joga már nem gyakorolható, kizárólag a jótállási és szavatossági jogokat érvényesítheti.

PANASZKEZELÉS

A forgalmazott termékekkel vagy a webáruház tevékenységével kapcsolatos vásárlói panaszait az alábbi címen érvényesítheti, kérdéseivel ide fordulhat. Cég.: Niagara System Kft Címe: 4030 Debrecen, Mikepércsi út 132. E-mail: info@furdoszobanepper.hu Telefon: +36 52 535 712 A vásárlói panaszokat és kérdéseket az ügyfélszolgálat írásban, a vásárló által megadott e-mail címre, vagy postai úton küldött levél formájában válaszolja meg.   A vásárlói panaszokat, kérdéseket azok beérkezésétől számított 8 napon belül, de legkésőbb a vásárlói panaszok kezelésére vonatkozó jogszabályi rendelkezések által megállapított határidő alatt vizsgáljuk ki és válaszoljuk meg. Vállalkozásunk békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A békéltető testülettel kapcsolatos információk és békéltető testületek elérhetőségei ide kattintva tekinthetők meg. (Pdf formátumban) Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre is áll, melyhez szükséges vállalkozásunk email címe is, amely info@futoszobanepper.hu. Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

ADATKEZELÉS

A www.furdoszobanepper.hu webáruház a vásárlással kapcsolatos adatokat nem tárolja, és nem adja tovább. A vásárló személyes adatait a megrendelés teljesítése érdekében a szállítást végző futárszolgálatának adja ki. A számvitelről szóló hatályos jogszabályok értelmében a vásárló által megadott számlázási címet, és a számlák adatait a rendeletben meghatározott ideig, öt évig tároljuk. A rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az  alvállalkozója (pl: futárszolgálat) részére szükséges. Az adatvédelmi nyilatkozatot a jelen honlapunk tartalmazza, külön link formájában.

SZERZŐI JOG

A www.furdoszobanepper.hu domain név a Niagara System Kft tulajdona és szerzői jogvédelem alá tartozik. A weboldalon megjelenített fotókat és az oldalakon található szöveges információkat személyes használattól eltérő céllal kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélye alapján lehet felhasználni.

ZÁRÓRENDELKEZÉSEK

Tájékoztatjuk a vásárlókat, illetve a felhasználókat, hogy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 11.§ u.) pontjában meghatározott a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex a társaságnál nem áll rendelkezésre. A vásárlónak illetve felhasználónak az 1997. évi CLV. tv. 18 és 20.§-a alapján lehetőségében áll a termék minőségével, biztonságával, termék felelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés teljesítésével kapcsolatos vitás ügy esetén a bírósági eljáráson kívüli rendezésre. Ebből a célból a vásárló, illetőleg felhasználó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat. Az üzemeltető székhelye szerint illetékességű Békéltető Testület a Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület (Debrecen, Petőfi tér 10.). Jogszabályi előírás alapján kötelező peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételi lehetőség nincsen, és a vállalkozás sem döntött ilyen lehetőség igénybevételéről. A vevő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az üzemeltető nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A vevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatvédelmének kötelezettsége. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.), a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.tv. rendelkezései az irányadók. A fentieken túl következő jogszabályokat működésünkben kötelező érvényűnek tartjuk: – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény. Az ÁSZF legutóbbi módosításának időpontja: 2022.12.02